Hogyan dolgozunk?

Ön felveszi velünk a kapcsolatot írásban, vagy telefonon és időpontot egyeztetünk. Pontosan a megbeszélt időpontban érkezünk a helyszínre. Önnel közösen felmérjük a szennyeződés mértékét, átbeszélünk minden körülményt (víz és áram vételi helye, a munka várható időtartama stb.) Mi pedig azonnal munkához látunk. A munkát csak akkor tekintjük késznek, ha Ön is elégedett!

Miben segíthet Ön?

A munkánkat kiszállással végezzük, így az a leghatékonyabb, ha a címeket úgy szervezzük össze, hogy ne kelljen kilométereket utazni két cím között, hanem lehetőleg egymáshoz közeli ügyfeleinket keressük fel egyazon napon. Természetesen az élet gyakran közbeszól, sürgős esetekben hívnak, egyes munkáink esetleg elhúzódnak, ezért időnként megesik, hogy át kell szerveznünk az aznapi teendőinket, munkáinkat. Ilyenkor minden esetben felhívjuk az ügyfeleinket egyeztetés végett.

A számunkra a legideálisabb az, ha egy-két héttel az Ön által óhajtott időpont előtt a kapcsolati űrlapon adja le a megrendelését. Kérem, ha csak teheti csatoljon képeket, mert így tudjuk beazonosítani a szövet anyagát, felmérni a munka időtartamát. Amennyiben ismeri az eltüntetni kívánt foltok eredetét (pl.: kávéfolt, olajfolt, vörösborfolt) mindenképpen írja le a megjegyzésbe, mert a folttisztítás a foltok ismeretében feleolyan nehéz, és sokkal hatékonyabb. 

S.O.S. baj van! Jöjjenek azonnal!

Sürgős esetekben (vizelet, ürülék, hányadék stb.) kérhet elsőbbségi kiszállást. Ilyenkor megpróbálunk a lehető leghamarabb kiérni Önhöz, ez azonban szinte kivétel nélkül azzal jár, hogy át kell szerveznünk az előre betervezett címeket. Ez egyrészt plusz adminisztráció, másrészt az Ügyfeleink rugalmasságától is függ. Megeshet, hogy egyes Ügyfeleinknek nem alkalmas más időpont, esetleg már hetekkel korábban betervezte azt. Mindig igyekszünk a legjobb és legelőnyösebb kompromisszum megtalálására, ezért ha az Ön esete nem sürgős, kérjük legyen toleráns azokkal az Ügyfelekkel szemben, akiknek viszont az, mert lehet, hogy legközelebb Ön kerül ilyen helyzetbe.

Ahhoz, hogy minimalizáljuk a sürgős esetek számát (csak valóban halasztást nem tűrőkre) sürgősségi felárat vezetünk be, melynek mértéke +50%.
Sürgős esetnek számít az, ha Ön kifejezetten aznapra kéri a tisztítást, amelyiken megkeresett minket ÉS egyébként az időpont már foglalt.
Amennyiben mi ajánljuk fel aznapra a tisztítást NINCS sürgősségi felár. Ezt azért is fontos kihangsúlyozni, mert előfordul, hogy épp azon a környéken dolgozunk ahová Ön szeretné megrendelni a tisztítást, és belefér a munkaidőbe is. Ilyenkor nekünk is az a legjobb, ha azonnal megyünk.

A carpetcare.hu weboldalon lévő összes szöveges, képes, videós tartalom saját tulajdonban áll, felhasználásuk csak hozzájárulással lehetséges.

Call Now Button